loading...
خرید کتاب کمک درسی از بانک کتاب کنکور
کتاب کنکور بازدید : 181 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

رياضي مهروماه جامع به عنوان يک کتاب پرفروش از نشر مهر و ماه است که در کنار هر فصل، بخش‌هايي از کتاب را مشخص کرده است تا دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسري بتوانند ميزان آمادگي خود را در اين درس افزايش دهند. پيش نيازهاي درس رياضي براي يادگيري اصولي اين درس مهم است که در کتاب مهروماه رياضي جامع به خوبي به آن پرداخته شده است. اگر در پايه‌هاي دهم، يازدهم و دوازدهم هستيد و مي‌خواهيد ميزان آمادگي خود را در درس رياضي افزايش دهيد بهتر است کتاب رياضي نشر مهر و ماه را تهيه کنيد.

رياضي جامع مهروماه به صورت کلي از دو بخش آموزش و درس‌نامه تشکيل شده است که داوطلبان مي‌توانند با مطالعه هر بخش، اشکالات خود را مرتفع کنند. وجود يک درس‌نامه کامل و در کنار آن استفاده از يک بخش سؤالات تستي مي‌تواند براي يادگيري درس رياضي بسيار مؤثر باشد. به صورت مجزا به هر دو بخش درس‌نامه و سؤالات تستي اين کتاب مي‌پردازيم تا جوانب مختلف آن به خوبي براي شما عزيزان هميشه همراه مشخص شود.

آموزش يا درس‌نامه کتاب مهروماه رياضي جامع

با توجه به اين که کتاب رياضي مهر و ماه به عنوان يک کتاب پرفروش در نشر مهر و ماه است مي‌توان گفت که وجود بخش درس‌نامه باعث شده است تا دانش آموزان از اين کتاب استقبال کنند. درس‌نامه کتاب داراي شکل يکپارچه بوده و از چند بخش مختلف تشکيل شده است. وجود ايستگاه‌هاي مهم در هر بخش باعث شده است تا دانش آموزان با يادگيري يک مقدمه کوتاه بتوانند وارد مباحث مختلف کتاب شوند. در بخش درس‌نامه کتاب مهروماه رياضي جامع بعد از يک توضيح کوتاه چند مثال بيان شده است تا خواننده بتواند به صورت کامل با موضوع کتاب آشنا شود.

درس‌نامه کتاب فوق بسيار جمع و جور بوده و حجم مناسبي دارد. کوتاه بودن بخش درس‌نامه باعث شده است تا دانش آموزان بتوانند با حوصله بيشتري درس‌نامه آموزشي اين کتاب را مطالعه کنند. از جمله مزاياي استفاده از آموزش کتاب رياضي مهروماه جامع مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

  • وجود تست‌هاي مجزا که در بخش درس‌نامه به خوبي قرار گرفته‌اند تا ميزان يادگيري را به شکل قابل توجهي افزايش دهند.
  • در بخش درس‌نامه، سرفصل اشتباهات متداول باعث شده است تا دانش آموزان بتوانند با اشتباهات صورت گرفته ساير داوطلبان آشنا شوند و ميزان يادگيري خود را هدفمند کنند.
  • جداول به کار رفته در بخش درس‌نامه به عنوان يک نقطه کليدي است که براي دانش آموزان مؤثر است.
  • خلاصه پايان فصل باعث شده است تا مطالب کتاب به شکل نموداري قرار بگيرد که اين امر مي‌تواند به شکل مؤثري ميزان يادگيري را در روزهاي منتهي به امتحان افزايش دهد.
  • در بخش درس‌نامه بر روي برخي از عبارات وجود فلش‌هاي مشخص، باعث شده است تا فهم مطالب آسان شود.

تست يا تمرين کتاب رياضي جامع مهروماه

بعد از بخش درس نامه دانش آموزان مي‌توانند با انجام تست‌هاي کافي ميزان يادگيري خود را تثبيت کنند. اولين و مهم‌ترين چيزي که در بخش تست به چشم مي‌خورد وجود دسته بندي تست‌هاست که براي سطح مختلف دانش آموزان قرار گرفته است. در هر ايستگاه يک بخش تست در رياضيات جامع تجربي مهروماه وجود دارد که بخش نخست آن مربوط به آموزش و بخش بعدي آن جهت تثبيت يادگيري و در نهايت بخش آخر آن با نماد +80 که نشان دهنده تسلط است از يکديگر جدا شده‌اند.

تست‌ها به شکل يکسان در کتاب تقسيم بندي شده‌اند و اين گونه نيست که با روند پيشرفت تست‌ها ميزان سختي آن بيشتر شود. تقسيم بندي مناسب تست‌هاي کتاب رياضي جامع مهر و ماه باعث شده است تا دانش آموزان بتوانند در يک آزمون استاندارد شرکت کنند. بايد توجه داشته باشيد که اگر نتوانيد درس‌نامه کتاب رياضي جامع مهر و ماه را به خوبي ياد بگيريد قادر نخواهيد بود تا تست‌هاي کتاب را به صورت کامل پاسخ دهيد. در پايان هر فصل آزمون، دو آزمون جامع ديده مي‌شود که براي جمع بندي مطالب خوانده شده و همچنين مرور فصول بسيار کاربردي است.

اگر بخواهيد با بخش‌هاي مختلف کتاب آشنا شويد و سپس اقدام به خريد کتاب رياضي جامع مهر و ماه داشته باشيد مي‌توانيد دانلود کتاب رياضي جامع تجربي مهر و ماه را در برنامه خود قرار دهيد. از آن جايي که اين کتاب داراي محبوبيت زيادي در بين داوطلبان است، اگر بخواهيد ميزان يادگيري خود را در درس رياضي افزايش دهيد بهتر است از اين کار بهره‌مند شويد.

انتشارات مهر و ماه

نشر مهر و ماه به عنوان يکي از انتشارات برتر در تأليف کتاب‌هاي کمک آموزشي است که در سال‌هاي اخير با ارائه کتاب‌هاي متنوع توانسته است مخاطبان زيادي را به خود جذب کند. با توجه به بررسي انجام شده مي‌توان گفت که با در نظر گرفتن بخش درسنامه، تست و خلاصه نويسي‌هاي انجام شده، کتاب رياضي جامع مهر و ماه به عنوان يک کتاب خلاق در زمينه يادگيري درس رياضي است. وجود آزمون‌هاي جامع در اين کتاب باعث شده است تا داوطلبان بتوانند يک مرور کلي بر روي مباحث مختلف خوانده شده داشته باشند.

کتاب رياضي جامع مهر و ماه با داشتن بخش‌هاي مختلف و تست‌هاي متنوع، دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسري را از معلم بي نياز خواهد کرد. اگر بخواهيد کتاب فوق را با قيمت مناسب و تضمين کيفيت خريداري کنيد بهتر است به فروشگاه بانک کتاب کنکور سر بزنيد.

فروشگاه کتاب کنکور

فروشگاه کتاب کنکور به عنوان يک فروشگاه معتبر در زمينه فروش کتاب و دي وي دي‌هاي کمک آموزشي است که انتشارات مختلف را پوشش مي‌دهد. ويژگي‌هاي متعددي در اين فروشگاه وجود دارد که باعث تمايز آن از ديگر فروشگاه‌هاي مشابه شده است. از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين فروشگاه مي‌توان به امکان خريد کلي کتاب‌هاي کمک آموزشي، بررسي و تحليل کتاب‌ها توسط رتبه‌هاي برتر کنکور، ارسال رايگان کتاب در صورت خريد بالاي 200 هزار تومان، امکان خريد به شيوه‌هاي گوناگون و پرداخت درب منزل و غيره اشاره کرد.

منبع: https://ketabkonkour.com/product/کتاب-رياضيات-تجربي-جامع-کنکور-درسنامه/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 725
  • بازدید کلی : 2,561